Saturday, November 19, 2016

Kisah saya & freshpicks

Bismillah

Setelah sekian lama menyepi saya mempunyai motivasi baru dalam menulis. MasyaAllah. Semuanya gara -gara FRESHPICKS. Alhamdulillah setelah saya bernikah lagi, merantau ke bumi Australia, mengandung & melahirkan anak. 

Subhanallah pengalaman mengandung dan  melahirkan anak tidak mampu hendak dihuraikan dengan kata kata.Semasa mengandung Allah membuatkan saya mula menjinakkan diri dengan penggunaan barang organik. Nak pulak di sana sangat mudah untuk cari dan beli. Saya mula ada kesedaran dan kemahuan terhadap penggunaan barang semulajadi. Alhamdulillah.

Usai berpantang kami kembali ke Malaysia. Allah menemukan saya dengan produk Freshpicks.
Mulanya saya membeli untuk diri sendiri, anak dan mak. Lama lama saya pakai, rasa ok, saya meramaikan jemaah penjual online di Malaysia ni Hehehehe Jangan marah :)

Selain semulajadi dan organik. Yang paling saya suka ialah penggunaan bahan  premium pada harga mampu milik. Yang paling buat saya JATUH CINTA ialah HANDMADE WITH ❤❤❤❤❤❤<3 amp="" div="" nbsp="">

Freshpicks produk ape ?... ok nanti saya sambung ye. :)





Saya bersama Mummy Cherry founder fp



No comments:

Terbaru

ORANG HEBAT UJIANNYA HEBAT.

Isu poligami dan penceraian memenuhi ruang maya. Ada yg pm dan mesej saya tanya sembang pasal ni. Macamnilah. Rahsia penghujung ke...

Penulisan Yang diminati ramai