Tuesday, September 11, 2012

Doaku



Diriku Jauh dari Kalian
Keluarga & saudara mahupun yang disayangi.....
Kekadang berteman 
Kekadang sendiri merentas jalan kehidupan
Ku jauh dari teman sepermainan 
Jauh dari Memori yang Indah
Ternyata zaman persekolahan, 
zaman kampus, jauh meninggalkan ku
Ternyata Teknologi mendahului segalanya
Ku tak mampu mengejar arus kemodenan 
Untuk mencari yang Hilang
Yang Padam , 
Yang Telah Pergi,
Yang jauh semakin jauh
Segalanya Telah Menjadi Ketentuan
Kadangkala aku mampu bersama kalian
Susah senang gembira....
Kadang kadang aku tak mampu bersama...
Aku doakan Allah memberi sebaik perlindungan 
Pada hamba Allah yang mengejar Syurga
Yang ingin meraih Bahagia
Yang mencintai Kerana Allah 
Allah adalah Penjaga Yang Terbaik
Allah mampu memberikan ketenangan bila kita mencari 
Allah juga..
Darinya kita datang , hadir jumpa, berpisah 
Dan Pada Allah kita Jua kan Kembali..

Allah tolong jaga mereka yang sedang membaca untukku kerana aku sangat sayang .... ( amin )

Ukhwahfillah...
Berhati Hatilah Kerana....



Au'zubillahiminashsyaitonirrojim....

No comments:

Terbaru

ORANG HEBAT UJIANNYA HEBAT.

Isu poligami dan penceraian memenuhi ruang maya. Ada yg pm dan mesej saya tanya sembang pasal ni. Macamnilah. Rahsia penghujung ke...

Penulisan Yang diminati ramai